AMI ONE CONCEPT – CITROËN PREZENTUJE WIZJĘ DOSTĘPNEJ DLA KAŻDEGO MOBILNOŚCI W MIEŚCIE!

Ami One Concept to samochód, z którego mogą korzystać nawet ci, którzy nie mają prawa jazdy. Towarzyszy mu innowacyjny, kompleksowy ekosystem cyfrowy, który współtworzy te nowoczesne, przyjazne i dostępne dla wszystkich rozwiązanie zapewniające mobilność.  Twórcy rozwiązania podeszli w całkowicie nowy sposób do potrzeb klienta i zaproponowali szeroki wybór możliwości korzystania z samochodu od 5 minut do 5 lat, w formule car-sharingu, najmu lub kupna. Częścią systemu jest mobilna aplikacja, która umożliwia korzystanie z samochodu i zapewnia dostęp do całego wachlarza usług, które ułatwiają poruszanie się po mieście.

Od 1919 roku historia Citroëna była zawsze odbiciem kolejnych epok, a niekonformistyczne i rewolucyjne samochody marki zdobywały serca użytkowników stając się szybko ikonami. Na Salonie Samochodowym w Genewie marka zaprezentuje nowe oblicze wraz z prapremierową prezentacją swojego pozbawionego kompleksów podejścia do kwestii mobilności w mieście. Podobnie jak 2 CV, który zapewnił poczucie wolności szerokiej rzeszy użytkowników, Ami One Concept zapewnia wszystkim możliwość poruszania się po mieście.

01. WOLNOŚĆ DOSTĘPU: DOSTĘPNY DLA WSZYSTKICH, ODPOWIEDNI DLA KAŻDEGO

Wizja mobilności w mieście, którą prezentuje Citroën, zakłada w 100% spersonalizowaną obsługę za pomocą kanałów cyfrowych. Ma zapewnić płynne, łatwe i swobodne korzystanie z samochodu.

SAMOCHÓD MIEJSKI DLA WSZYSTKICH – NIE WYMAGA PRAWA JAZDY

Wraz z unikatowym projektem mobilności miejskiej Citroën wkracza w nowy obszar transformacji energetycznej i przechodzenia na nowe źródła napędu, a jednocześnie chce zapewnić każdemu człowiekowi możliwość swobodnego poruszania się w mieście. Citroën stworzył Ami One Concept jako alternatywę dla transportu zbiorowego (autobusów, tramwajów czy metra) i innych indywidualnych środków transportu, jakimi są pojazdy dwu- lub trzykołowe (rowery, skutery i hulajnogi). Ultrakompaktowy (2,50 m długości) dwumiejscowy samochód koncepcyjny Ami One Concept umożliwia sprawne poruszanie się po mieście, a jego budowa sugeruje solidność konstrukcji. Zamknięte nadwozie chroni pasażerów, np. w razie niepogody. Budowa i stylistyka concept caru zostały podporządkowane jego funkcjonalności i potrzebom użytkowników i pozwalają w pełni docenić świat nowych doznań z jazdy. Ami One Concept jest dostępny dla każdego, kto ukończył 16 lat (średni wiek w różnych krajach europejskich w zależności od obowiązujących przepisów). To propozycja dla klientów mieszkających w mieście, którzy posiadają prawo jazdy (lub nie) i którzy podobnie jak nasza marka cenią sobie swobodę poruszania się.

Post-production : Astuce Productions

NOWE DOŚWIADCZENIE JAZDY         

Zgodnie z hasłem marki „Inspired By You” inteligentny samochód Ami One Concept wykorzystuje w 100% cyfrowy ekosystem ułatwiający zapoznanie się z modelem i jego użytkowanie. Proponuje innowacyjną obsługę klienta dostosowaną do jego potrzeb iobejmującą wszystkie etapy procesu (prezentacja online, prośba o jazdę próbną, konfiguracja usług, rezerwacja i wydanie samochodu). Pozwala także w łatwy sposób wybrać czas użytkowania optymalnie dostosowany do potrzeb. Dedykowana aplikacja pozwala również na obsługę samochodu i tras.

Doświadczenie w pełni spersonalizowanej obsługiK

Ami One Concept to kolejny krok na drodze w kierunku nowych sposobów konsumpcji – inteligentny samochód, który został zaprojektowany dla zapewnienia większej wolności. Citroën ułatwia życie klientom, oferując wiele sposobów współdzielenia, wynajmu i zakupu samochodów przez kanały cyfrowe. Celem jest spełnienie wszystkich potrzeb podróżujących klientów i znalezienie rozwiązań dla wszystkich sposobów wykorzystywania pojazdów (sporadycznie lub regularnie, z rodziną i przyjaciółmi, samemu lub z innymi), w poczuciu komfortu psychicznego. System działa szybko i dostosowuje się do użytkowników. Klienci mogą uzyskać dostęp do Ami One Concept na minimum 5 minut  i dostosować w każdej chwili czas korzystania do kilkunastu godzin, bez zobowiązań i w opcji „all inclusive”. Opcje można dostosować do wymagań użytkowników i korzystać z pojazdu przez 5 minut, 5 godzin lub 5 dni albo w ramach najmu przez dłuższy czas – przez 5 miesięcy lub w ramach wynajmu długoterminowego przez 5 lat.

  • 5 minut lub 5 godzin: pojazd jest udostępniany w danej lokalizacji i przez dany okres w ramach usługi car-sharingu, której operatorem jest marka Free2Move. Klienci mogą wybrać Ami One Concept za pomocą zaledwie kilku kliknięć w aplikacji dedykowanej nowym formom mobilności.
  • 5 dni: możliwość łatwego skorzystania z pojazdu w ramach oferty krótkoterminowego najmu. Klient po prostu rezerwuje samochód przez internet w aplikacji Rent&Smile Citroëna.
  • 5 miesięcy: dostęp krótkookresowy bez zobowiązań w odróżnieniu od klasycznego zakupu.
  • 5 lat: pojazd dostępny jest w ramach pięcioletniego najmu długoterminowego obejmującego akumulator, usługi serwisowe i parking w ramach comiesięcznej opłaty. Zakup odbywa się w 100% online, a klienci wybierają adres dostawy – do domu lub do najbliższego punktu sprzedaży.

Citroën stworzył „terminale Ami One”, aby usprawnić to innowacyjne doświadczenie klienta. Cyfrowe terminale mogą stać się zapowiedzią automatycznych dystrybutorów Ami One Concept w centrach miast, gdzie klienci będą mieli dostęp do informacji o produktach i możliwych opcjach dostępu (od pięciu minut do pięciu lat), a także będą mogli zarezerwować jazdę testową pojazdem. Terminale będą mogły być zainstalowane również w innych miejscach, np. centrach handlowych.

Bardziej prosta i intuicyjna aplikacja mobilna

Od momentu, kiedy miejski samochód znajdzie się w posiadaniu kierowcy, aplikacja mobilna wchodzi w interakcję z Ami One Concept. Kierowcy mogą swobodnie i w dowolnym czasie zarządzać ustawieniami aplikacji pokładowych, a także uzyskać za pomocą smartfona dostęp do informacji dotyczących konta użytkownika (zużycie energii, poziom naładowania akumulatora) oraz do platformy usług Free2Move, które sprawią, że podróże po mieście staną się jeszcze prostsze (wyszukiwanie miejsc parkingowych, geolokalizacja itp.).

Specjalna aplikacja jest sterowana głosem, aby zapewnić więcej wygody i bezpieczeństwa. Kierowca może w prosty sposób poprosić o wyznaczenie trasy do najbliższej stacji ładowania lub zarezerwować miejsce parkingowe. Aplikacja korzysta głównie z usług Free2Move, które pozwalają uprościć jazdę poprzez wykorzystanie geolokalizacji do wyszukania parkingu, miejsca parkingowego czy elektronicznych płatności. Dwie aplikacje stworzone na potrzeby modeli elektrycznych zasługują na szczególne zainteresowanie:

  • Harding Pass pozwala kierowcom samochodów elektrycznych zlokalizować i uzyskać dostęp do stacji ładowania, które są kompatybilne z ich samochodami. Chcąc ułatwić klientowi wybór, usługi Free2Move przeprowadzają wstępną selekcję zgodnie z trzema kryteriami: odległości, szybkości ładowania oraz ceny. Następnie wyświetlona zostaje domyślna lista, ale klient wciąż ma dostęp do mapy stacji ładowania. Wyszukiwanie może zostać zainicjowane przez klienta lub na podstawie powiadomienia o krytycznie niskim poziomie naładowania baterii. Po wybraniu stacji ładowania na ekranie smartfona, klient może wysłać cel podróży do preferowanej aplikacji planowania trasy (Waze lub Google Maps).
  • Trip Planner uzupełnia Charging Pass. Jest to aplikacja, która sugeruje kierowcy wybór najlepszej trasy              z uwzględnieniem pozostałego zasięgu, zużycia samochodu i rozmieszczenia stacji ładowania po drodze. Może zatem oszacować czas jazdy łącznie z czasem ładowania.

02.  WOLNOŚĆ PORUSZANIA SIĘ W MIEŚCIE

Marka prezentuje koncepcję prototypowego miejskiego samochodu z w 100% elektrycznym napędem. Ami One Concept to wolność by Citroën! Samochód spełnia oczekiwania użytkowników, którzy poruszają się po  zatłoczonych centrach miast. Dwuosobowy Ami One Concept jestwyjątkowo łatwy w obsłudze. 

WSZELKIE ZALETY W 100% ELEKTRYCZNEGO NAPĘDU W SERCU MIASTA

Zerowa emisja CO2

Ami One Concept podąża za ewolucyjnymi zmianami zachodzącymi w społeczeństwie, wskazując nowy rodzaj mobilności   i odpowiadając na obecne i przyszłe problemy miast. Ami One Concept proponuje tryb jazdy z napędem w 100% elektrycznym, który umożliwia dostęp do wszystkich stref miasta, dbając przy tym o środowisko i ograniczone koszty użytkowania. Jest samochodem doskonale przystosowanym do miejskiego życia, które odbywa się w ciągłym ruchu. Ami One Concept porusza się z prędkością do 45 km/h,  nie emitując nawet minimalnej ilości CO2. Ma zasięg 100 km, który umożliwia pokonywanie wielu tras w mieście – w drodze na spotkanie, czy też w codziennych dojazdach z domu do pracy i z powrotem. Ładowanie litowo-jonowego akumulatora, który jest umieszczony płasko pod podłogą, odbywa się przy użyciu przewodu podłączonego do publicznej stacji ładowania lub Wall Boxa. Pełne naładowanie akumulatora następuje już po dwóch godzinach. Ami One Concept może być również podłączony za pomocą przedłużacza do standardowego gniazda domowego.

Jazda w ciszy

Technologia w 100% elektrycznego napędu zapewnia cichą pracę, ale Ami One Concept dba również o bezpieczeństwo w swoim otoczeniu. Emituje własny, charakterystyczny dźwięk opracowany przez agencję Start-Rec wraz z projektantami marki Citroën. Efekt dźwiękowy, który rozbrzmiewa, gdy Ami One Concept pracuje na biegu jałowym,                 w pełni oddaje osobowość samochodu. To rodzaj nietypowej i organicznej muzyki, która łączy głosy męskie i żeńskie i jest daleka od zwyczajowych dźwięków imitujących roboty. Ta dźwiękowa tożsamość, której tony zmieniają się wraz z prędkością jazdy, jest wyróżnikiem tego modelu. Spełnia przy tym wymagania europejskich przepisów, które obowiązują od 1 stycznia 2019 roku. Ze względów bezpieczeństwa przepisy stanowią, że wszystkie samochody elektryczne, które poruszają się z niewielką prędkością muszą emitować sztuczny dźwięk, aby ostrzegać znajdujących się w pobliżu pieszych.

ULTRAKOMPAKTOWY I ZWROTNY

Ami One Concept jest niepowtarzalnym modelem stworzonym do jazdy po mieście, z kubiczną formą nadwozia i wyjątkowo kompaktowymi wymiarami. Wydaje się niezwykle stabilny na czterech 18-calowych kołach z czteroramiennymi felgami o oryginalnej stylistyce i jakby wykuty z jednolitej bryły, która mierzy 2,5 m długości, 1,5 m szerokości i 1,5 m wysokości. Ami One Concept daje poczucie pewności, ponieważ stwarza wrażenie solidnego samochodu, łatwego w prowadzeniu, rekordowo zwrotnego, a więc także wyjątkowo łatwego do zaparkowania.

INTUICYJNY I INTELIGENTNY

Prostota użytkowania, która podnosi bezpieczeństwo

Oprócz „centrum dowodzenia”, które służy do intuicyjnego sterowania wszystkim funkcjami, odnajdziemy w modelu wiele pomysłowych technologii i urządzeń.

Ami One Concept jest w 100% inteligentnym miejskim samochodem. Wykorzystuje smartfona, jako główny element komunikacji człowieka z samochodem, w sposób intuicyjny i bezpieczny. Dostęp do wnętrza Ami One Concept odbywa się za pośrednictwem smartfona. Otwarcie i zamknięcie zamków następuje po odczytaniu kodu QR umieszczonego na aluminiowej podstawie klamek drzwi. Po zajęciu miejsca za kierownicą, użytkownik jest proszony o umieszczenie smartfona przed sobą, w wyznaczonym do tego miejscu. Po odłożeniu smartfona na miejsce, które jest jednocześnie panelem indukcyjnego, bezprzewodowego ładowania, komunikacja pomiędzy Ami One Concept a jego użytkownikiem może zostać nawiązana. W zależności od uruchomionej aplikacji na ekranie przeziernym, usytuowanym w polu widzenia kierowcy, pojawia się specjalna animacja. Może ona dotyczyć zaawansowanych funkcji jak infotainment, czy nawigacja uzupełniająca treści przekazywane użytkownikowi na temat przepisów ruchu, czy zasad prowadzenia samochodu. Interfejs człowiek-maszyna w Ami One Concept został zaprojektowany jako rodzaj osobistego asystenta, który zapewnia optymalne porozumienie z kierowcą. Do jego obsługi służą dwa przyciski na kierownicy – pierwszy do sterowania głosowego, który wywołuje asystenta, a drugi do wyświetlania rozwijanego menu i poruszania się pomiędzy aplikacjami.

Intuicyjny i czysty w formie panel instrumentów pokładowych na 5-calowym ekranie zawiera wyłącznie najważniejsze informacje (prędkość, kontrolka kierunkowskazów itp.). Pojawiające się na ekranie efekty graficzne nawiązują do barwnych wzorów tkanin zastosowanych w kabinie. Uzupełniają je dwa specjalne style pisma – pierwszy przypomina ten napisany ludzką dłonią, drugi – bardziej technologiczny w stylistyce – nawiązuje do kubicznych form Ami One Concept lub do historycznego logo marki, zwłaszcza przy prędkościomierzu. Graficzny interfejs prezentuje animacje, które nawiązują kształtem do ludzkich oczu, by pełniej przekazać emocje i nawiązać bliski dialog z użytkownikiem (ostrzeżenia, zapytania itp.).

Z prawej strony „centrum dowodzenia” umieszczono cylindryczną konsolę z przyciskiem rozruchu samochodu, włącznikiem świateł awaryjnych, dźwignią automatycznej skrzyni biegów oraz głośnikiem Bluetooth z regulacją natężenia dźwięku.

  • WOLNOŚĆ DEMONSTROWANIA SWOJEJ NOWOCZESNOŚCI – STYLISTYKA  „NEXT GENERATION”

Styl jest ważnym elementem wyróżniającym markę Citroën już od 100 lat. Nasze samochody można rozpoznać na pierwszy rzut oka. Cała historia marki jest naznaczona kultowymi modelami od Traction Avant przez 2 CV, Ami 6, CX po Nowego SUV-a C5 AIRCROSS… Podobnie jest z nowym concept carem. Ami One Concept zmienia obowiązujące kanony i proponuje kreatywne rozwiązanie. Czysta bryła tego koncepcyjnego dwumiejscowego samochodu o niespotykanym rysunku, zaskakuje i pociąga.

ŚMIAŁA KONCEPCJA

Ami One Concept jest łatwy do wyprodukowania, zapewnia wiele korzyści i ma wszystko, by stać się popularnym miejskim środkiem transportu. To oferta miejskiej mobilności łącząca inteligentny i oszczędny projekt z nowymi możliwościami dzięki symetrycznym elementom takim jak: identyczne, ale przeciwstawnie otwierane drzwi z lewej i prawej strony (w drugą stronę w przypadku drzwi kierowcy i klasycznie otwierane drzwi pasażera), identyczne elementy z przodu i z tyłu, ale odwrotnie rozmieszczone, identyczna dolna część zderzaka (częściowo ukryta z przodu i odsłonięta z tyłu, żeby zrobić miejsce na tablicę rejestracyjną), identyczne błotniki po przekątnej z odbojami z przodu i z tyłu, identyczna dolna część nadwozia z lewej i prawej strony, światła dzienne i światła tylne, które mogą zamiennie pełnić obie funkcje czy cztery elementy tworzące lusterka boczne i klamki drzwi montowane z inaczej ułożonych części. Każda część nadwozia łączy solidność z łatwością i wysoką jakością montażu.  We wnętrzu widzimy wolę racjonalizacji ilości użytych materiałów i faktur zgodnie z ideą pomysłowego podejścia, która byłą głównym założeniem projektowym przy tworzeniu nowego samochodu koncepcyjnego.

STYLISTYKA NADWOZIA –  UNIKATOWA, SYMETRYCZNA Z NOWĄ IDENTYFIKACJĄ ŚWIETLNĄ

Nowa gama Citroëna ma niezwykle mocną i spójną stylistykę widoczną chociażby z przodu w charakterystycznych dwupoziomowych horyzontalnych światłach wprowadzonych w 2013 roku. Ami One Concept unowocześnia stylistykę Citroëna i proponuje nowy, bardziej finezyjny układ świateł, jednocześnie bardziej wyrazisty i doskonale podkreślający zaawansowanie technologicznie samochodu, zainspirowany bezpośrednio rozwiązaniem zaprezentowanym w CXperience. Oba poziomy przodu subtelnie łączy cienka linia świateł w kształcie litery V. Elegancja stylistyczna tego rozwiązania dodaje wyrazistemu przodowi Ami One Concept lekkości. Płynna linia świateł do jazdy dziennej i kierunkowskazów wnosi finezyjny akcent i stanowi znak rozpoznawczy Ami One Concept. Podobne rozwiązanie pojawia się w tylnych światłach. Ma wzmocnić spójność stylistyczną samochodu i zapewnić rozpoznawalność marki.

Kolor Orange Mecanique oraz płaskie logo umieszczone pośrodku płaszczyzny w kolorze fortepianowej czerni ożywia i podkreśla „spojrzenie” reflektorów. Ami One Concept jest samochodem przygotowanym do jazdy po mieście. Jest wyposażony w ciemnoszare osłony, które chronią rogi nadwozia i zachodzą na boki aż po dolną część drzwi. Znane z obecnej gamy Citroëna panele Airbump® stanowią charakterystyczny wyróżnik stylistyczny marki. W Ami One Concept ożywiają je pojedyncze akcenty w kolorze Out of the Blue.

Czysta, minimalistyczna linia nadwozia stawia na pomysłowość i całkowicie symetryczny design. Jednym z jego elementów są szerokie, przeciwstawnie otwierane drzwi ułatwiające wsiadanie z lewej strony. Lusterka boczne przypominają lustra, inspirowane trendami ze świata dekoracji wnętrz. Zewnętrzne klamki to taśmy z niebieskiego kauczuku, nad którymi znajduje się czytnik kodów umożliwiający otwarcie lub zamknięcie drzwi za pomocą smartfona. Podobnie jak na przednich i tylnych zderzakach w dolnej części nadwozia pojawiają się listwy kojarzące się zarazem z ożebrowaniem chłodnicy oraz z historycznym logo marki inspirowanym kołami zębatymi.

Inną cechą wyróżniającą nowy miejski samochód koncepcyjny jest możliwość złożenia dachu, która zapewnia większą przyjemność jazdy z wiatrem we włosach. Lekki, ciemnografitowy płócienny dach można z łatwością złożyć ręcznie. Wystarczy jeden ruch, by go rozłożyć za pomocą niebieskiej taśmy i przycisku.

Żywe, pomarańczowe akcenty umieszczone z tyłu Ami One Concept, także przyciągają uwagę. Nad tylną klapą znajduje się szeroka tafla przyciemnianego szkła. Odcinające się na powierzchni nadwozia światła nawiązują stylistyką do świateł dziennych z przodu. Unoszą się lekko nad prążkowaną podświetlaną listwą z poliwęglanu. Rozwiązanie to przypomina personalizowane tylne słupki kompaktowego SUV-a C3 Aircross. Tu również, podobnie jak z przodu, pojawiają się panele Airbump® .

STYLISTYKA WNĘTRZA – „NEXT GENERATION” I CITROËN ADVANCED COMFORT®

Ami One Concept jest równie oryginalny wewnątrz! Stylistyka „Next Generation” to kolejne potwierdzenie zróżnicowanych inspiracji projektantów. Obiecuje zupełnie nową jakość jazdy po mieście w warunkach pełnego komfortu.

Ami One Concept  proponuje nowoczesną wizję programu  Citroën Advanced Comfort®. W jego wnętrzu czeka nas cicha jazda, starannie dobrane materiały i światło zalewające wnętrze przez obszerne szyby ze wszystkich stron.

Wnętrze zaskakuje funkcjonalnością i ilością miejsca. Projektanci Ami One Concept zaprojektowali asymetrycznie ustawione siedzenie kierowcy przesuwane na prowadnicach i stałe siedzenie pasażera. Pozwala to zwiększyć miejsce na wysokości barków i zapewnić każdemu użytkownikowi większą swobodę ruchów. Ami One Concept zaprasza do codziennej jazdy po mieście w energetycznym wnętrzu. Wygodne poduszki siedzisk i zagłówki są wykończone tkaniną w niebieskim kolorze, inspirowaną meblami ogrodowymi. Są łatwe w utrzymaniu, a ich powierzchnię ożywiają pomarańczowe akcenty. Ażurowe oparcia foteli są odpowiednio wyprofilowane. Wierzchnia warstwa plecionki jest niebieska (Out of the Bleu), i tworzy harmonijne zestawienie z pomarańczowym odcieniem spodniej warstwy. Wygodna i zapewniająca doskonałe podparcie ciała, zaawansowana technologicznie plecionka, została wykonana przez studio Plott. Pojawia się na niej sześcienny motyw, który możemy także zobaczyć na szarych dywanikach.

Ami One Concept stawia również na pomysłowo rozmieszczone w kabinie schowki. Dzięki niecodziennemu rozwiązaniu wnętrza optymalnie wykorzystano każde miejsce. Niebieskie panele drzwi zwracają uwagę przyjemną w dotyku wyprofilowaną górną częścią, tworzącą podłokietnik. Pojawia się na nich również aksamitna taśma z PVC, przypominająca klamki zewnętrzne. Taśmy użyte w charakterze klamek nawiązują do świata podróży i odwołują się to rozwiązania, które pojawiło się po raz pierwszy w C4 Cactus. W dolnej części drzwi płócienna kieszeń z gumką tworzy schowek zainspirowany plażowymi akcesoriami.

Rozwiązanie miejsca kierowcy w stylu wyspy – centrum dowodzenia pozwoliło również stylistom Citroëna na wygospodarowanie niezwykłego schowka po stronie pasażera, w którym zmieści się niewielka walizka tzw. kabinówka i torebka. Z tyłu na półce, do której można uzyskać dostęp po złożeniu siedzenia kierowcy, można umieścić kilka bagaży. Znajduje się tam również Safety Box z kamizelką odblaskową i trójkątem sygnalizacyjnym. Zadanie projektantów odpowiedzialnych za kolorystykę i materiały polegało na stworzeniu jasnego i rozświetlonego wnętrza.

Specjalnie dla nowego samochodu koncepcyjnego stworzono linię wyjątkowych toreb podróżnych obejmującą plecak o wymiarach odpowiadających schowkowi po stronie pasażera, torbę na zakupy i cylindryczną torbę podróżną. We wszystkich trzech modnych akcesoriach opracowanych we współpracy z  Damienem Béalem, wykorzystano materiały i kolory pojawiające się we wnętrzu concept caru. Ten wybitny twórca umiał dostosować użyte techniki do nietypowych dla niego materiałów, zachowując jednocześnie tradycyjny sposób wykończenia wyrobów ze skóry.

PRODUKTY LIFESTYLOWE W STYLU AMI ONE CONCEPT

Produkty lifestylowe zaprojektowane dla Ami One Concept nawiązują do kolorystyki i mocnych cech tego modelu:

– #RUN: sztormiak z lekkiej i oddychającej tkaniny, zaprojektowany we współpracy z francuską marką Back to Alaska,

– #LISTEN: przenośny głośnik Bluetooth o mocy 5 W, idealny w podróży i prosty w obsłudze,

– #DRIVE: brelok z tego samego materiału i o tym samym kształcie co klamka,

– #PLUG: kabel do ładowania kompatybilny z iOS i Androidem, niezbędny by pozostać podłączonym,

– #CARE: silikonowe etui na smartfona zaprojektowane we współpracy z marką Bone, które oferuje maksymalną ochronę przed uszkodzeniami w razie upadku,

– #CHARGE: zasilany energią słoneczną samochodzik stworzony we współpracy z francuską firmą Litogami. Samochodzik ładuje się w ciągu dnia i może jeździć po całym dniu ładowania, w słońcu na parapecie przez 25 minut,

– #PLAY: metalowa miniatura w skali 1:43, która zachwyci  kolekcjonerów.

Artykuły Ami One Concept dostępne są w e-sklepie pod adresem www.lifestyle.citroen.com w następujących krajach: Francja, Portugalia, Beneluks, Hiszpania, Włochy, Austria, Niemcy, Holandia, Wielka Brytania, Irlandia i Polska.

.

DANE TECHNICZNE Ami One Concept

Długość: 2, 50 m

Szerokość: 1,50 m

Wysokość: 1, 50 m

Średnica nawracania między ścianami: 8 m

Masa: 425 kg

źródło: Citroën

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Solve : *
2 + 12 =