CITROËN 19_19 CONCEPT – PODRÓŻ W TRYBIE Ë-COMFORT

Po Ami One Concept, który został zaprezentowany w lutym tego roku jako symbol miejskiej mobilności wykorzystujący napęd elektryczny, Citroën przedstawia 19_19 Concept. To wizja ultrakomfortowego samochodu, którym można uciec daleko od miejskiej codzienności. Oba samochody koncepcyjne stanowią odpowiedź na potrzeby klientów, którzy pragną swobody poruszania się w świecie, gdzie wszystko wokół mówi nam „więcej, wyżej, dalej…”. 

Copyright Sébastien STAUB @ Continental Productions


Citroën 19_19 Concept to niekonwencjonalny wyraz tych potrzeb, zdecydowanie wyłamujący się z obowiązujących kanonów motoryzacji. To zaawansowany technologicznie, aerodynamiczny pojazd o imponujących proporcjach. Spektakularna stylistyka i kształt przezroczystej podwieszonej kapsuły wyraźnie wskazują na inspiracje aeronautyką. To wizja najwyższego komfortu i mobilności jutra, wyrażająca się w:
– koncepcji samochodu: kabina przypomina wyposażeniem i materiałami luksusowy salon, w którym każdy pasażer podróżuje jak w kokonie, i w którym każde siedzenie jest zapowiedzią unikatowego doświadczenia absolutnego komfortu,

Copyright Sébastien STAUB @ Continental Productions


– zastosowanych technologiach: samochód koncepcyjny z w pełni elektrycznym napędem i zasięgiem 800 km. Zawieszona kabina wyposażona w progresywne ograniczniki hydrauliczne® i inteligentny system aktywnego sterowania przywodzi na myśl latający dywan. Concept car jest wyposażony w technologie jazdy autonomicznej i zaawansowanego osobistego asystenta, który spontanicznie reaguje na potrzeby pasażerów i oferuje zupełnie nowe doświadczenie podróży.

Copyright Sébastien STAUB @ Continental Productions


Światowa premiera Citroëna 19_19 Concept odbyła się na targach VivaTech w Paryżu 16 maja 2019 roku.

„19_19 Concept to nasza wizja przyszłych samochodów, zaawansowanych technologicznie i nowatorskich, a jednocześnie opartych na wartościach, które od 100 lat stanowią fundament Citroëna – marki otwartej na klientów i skupionej na potrzebach człowieka, zgodnie z hasłem»Inspired by You«. Stylistyka, kreatywność, komfort oraz innowacje są i pozostaną kluczowym elementem DNA Citroëna. 19_19 Concept to manifest naszej marki” – Linda Jackson, dyrektor generalna Citroëna.

Post-production : Astuce Productions

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Solve : *
23 − 18 =