Miło Cię Widzieć – rusza kampania RWE, przedstawiająca nową markę

RWE rozpoczyna kampanię Miło Cię Widzieć. Firma pragnie podzielić się dobrą energią z Warszawiakami oraz zachęcić ich do wspólnego celebrowania wyjątkowych wydarzeń, które wspiera przez całe lato. Dlatego hasłem w centrum stolicy zachęca wszystkich, aby w wielkomiejskim gwarze choć na chwilę zatrzymać się i powiedzieć bliskiej osobie lub nieznajomemu napotkanemu na ulicy „Miło Cię widzieć”.

Z pozytywną energią neonu do centrum

Miło Cię widzieć to hasło, które towarzyszy firmie od kilku lat. RWE, wspólnie z Muzeum Neonów, w 2014 było inicjatorem konkursu na nowy neon w Warszawie. Projekt neonu Mariusza Lewczyka z hasłem „Miło Cię widzieć” został wybrany przez mieszkańców Warszawy, a następnie wyprodukowany i zainstalowany przez RWE na Moście Gdańskim. Od tego momentu zyskał sobie sympatię Warszawiaków i wpisał się na stałe w DNA firmy RWE.

Hasło Miło Cię widzieć stało się wyrazem naszego podejścia do Klientów, sympatii do Warszawy. Zdecydowaliśmy, że stanie się również hasłem kampanii, promującej naszą nową markę.” – mówi Janusz Moroz, członek zarządu RWE ds. Handlu. „Wierzymy, że energia to coś więcej. To ona napędza nas przecież do działania. Dlatego pragniemy podzielić się nią z mieszkańcami Warszawy, stworzyć platformę przepływu dobrej energii, zarazić mieszkańców stolicy entuzjazmem i pokazać, co nas łączy, co wywołuje uśmiech na twarzy, jak dobrze jest być blisko. Chcemy tworzyć okazje do spotkań, do bycia razem. Chcemy zachęcić Warszawiaków do mówienia sobie częściej ‘Miło Cię widzieć’. Wierzymy, że dobrą energią zarazimy wszystkich”.- dodaje Janusz Moroz.

Wiele innych atrakcji

Pierwszym działaniem w ramach kampanii będzie symboliczne przeniesienie neonu Miło Cię widzieć z Mostu Gdańskiego do centrum Warszawy. Wydarzy się to dzięki zamieszczeniu wielkoformatowego transparentu w centrum miasta, na którym RWE hasłem Miło Cię widzieć będzie witać mieszkańców Warszawy.

To nie jedyne działanie, które firma planuje w ramach kampanii w mieście. Cykl letnich imprez pod hasłem Miło Cię Widzieć wpisał się już w harmonogram działań miejskich. Na Placu Zabaw nad Wisłą, na Placu Defilad i w Rejsie, czyli w tych miejscach, których RWE (a od września innogy) jest oficjalnym partnerem, od początku lipca odbywa się dziesiątki imprez dla Warszawiaków.

RWE planuje dodatkowo cykl aktywności, które będą pokazywać dobrą energie w mieście. O szczegółach działań i niespodziankach czekających na Warszawiaków, firma będzie informować na swoim fan page’u RWELab na Facebook’ u. Ma się on stać centralą przesyłową dobrej energii i epicentrum pozytywnych inicjatyw dla Warszawiaków.

  • Od 2 września nazwa RWE Polska zostanie zmieniona na innogy Polska, a nazwa RWE Stoen Operator na innogy Stoen Operator
  • RWE rozpoczyna kampanię, przedstawiającą nową markę
  • Dużo dobrej energii dla Warszawy i jej mieszkańców – hasło „Miło Cię widzieć” z mostu Gdańskiego w Warszawie jest przenoszone do centrum Stolicy
  • RWE wykorzystuje okazję, jaką jest rebranding firmy, do zwrócenia uwagi Warszawiakom, jak ważna w całym naszym życiu jest dobra energia, bliskość, serdeczność i międzyludzkie relacje

 

RWE należy do piątki największych firm energetycznych w Europie. Specjalizuje się w wytwarzaniu, przesyle, dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej i gazu. RWE zatrudnia 60 tysięcy osób, zaopatruje więcej niż 16 milionów klientów w energię elektryczną i ponad 7 milionów klientów w gaz. RWE jest największym producentem energii w Niemczech i trzecim w Wielkiej Brytanii. Obecne jest także w Europie Środkowej. Działa nie tylko w Polsce, ale także w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech. Największymi firmami należącymi do RWE w Polsce są RWE Polska – odpowiedzialna wspólnie ze spółką RWE East za wsparcie rozwoju koncernu w Polsce, sprzedająca energię około
1 mln klientów oraz firma RWE Stoen Operator, zarządzająca warszawską siecią elektroenergetyczną. Dodatkowo w Polsce działa spółka RWE Group Business Services Polska (RWE GBS Polska) odpowiedzialna za procesy obsługi wewnętrznej koncernu RWE w zakresie rachunkowości, finansów
i innych procesów biznesowych, a także obszaru IT. W 2015 r. RWE Polska została po raz siódmy wyróżniona Godłem Firma Przyjazna Klientowi – najbardziej rozpoznawalnym wyróżnieniem
w zakresie satysfakcji Klienta ze współpracy z firmą. Do RWE w Polsce należą również farmy wiatrowe o łącznej mocy ponad 240 megawatów.

 

Spółki RWE w Polsce rozpoczynają rebranding i będą funkcjonować pod nową marką innogy. Od
2 września nazwa RWE Polska zostanie zmieniona na innogy Polska, a nazwa RWE Stoen Operator na innogy Stoen Operator. Nowa nazwa symbolizuje innowacyjność i nowe technologie na rynku energetycznym przyszłości.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *