Renault otworzyło pierwszy w Europie concept-store samochodów elektrycznych

Renault otworzyło w Sztokholmie w Szwecji pierwszy w Europie concept-store Renault Electric Vehicle Experience Center. Renault chce w ten sposób przybliżyć opinii publicznej temat samochodów elektrycznych w realiach dużego miasta. Odwiedzający Renault Vehicle Experience Center poza obejrzeniem gamy samochodów elektrycznych Renault, będą mogli dowiedzieć się więcej na temat mobilności elektrycznej.

Renault otworzyło w Sztokholmie swój pierwszy europejski concept-store Renault Electric Vehicle Experience Center. Odwiedzający będą mogli otrzymać odpowiedź na wszystkie pytania dotyczące samochodów elektrycznych i poznać ich zalety. Ten wyjątkowy salon wystawowy będzie zlokalizowany w Täby Centrum, jednym z największych centrów handlowych w Szwecji, które znajduje się na obrzeżach stolicy. Jest niewątpliwie jednym z najlepszych miejsc do promocji zalet motoryzacji elektrycznej jako sposobu rozwiązania kwestii mobilności w mieście.

Bardzo cieszymy się, że udało się nam stworzyć tę wyjątkową przestrzeń dialogu z publicznością, która ułatwi nam przekazywanie informacji i wymianę poglądów na temat samochodów elektrycznych. Jesteśmy europejskim liderem wśród producentów pojazdów elektrycznych. Nowy concept-store umożliwi nam  bezpośredni kontakt z ludźmi, aby pomóc im w zrozumieniu możliwości i korzyści związanych z przejściem na zasilanie elektryczne – powiedział Gilles Normand, wiceprezes pionu Samochodów Elektrycznych Renault.

Na potrzeby concept-store’u opracowano specjalną ścieżkę dydaktyczną wykorzystującą cyfrowe technologie, dzięki której odwiedzający będą mogli zapoznać się z praktycznymi aspektami użytkowania samochodów elektrycznych i znaleźć spersonalizowane rozwiązania dopasowane do ich oczekiwań. Nowy concept-store jest podzielony na odrębne strefy, w tym wystawę samochodów elektrycznych oraz strefy, w których odwiedzający znajdą informacje na temat infrastruktury i systemów ładowania, lokalnych przepisów, dotacji, warunków zakupu i usług związanych z samochodami elektrycznymi, a także miejsca przeznaczone do relaksu i dyskusji. Odwiedzający będą mogli również odbyć jazdę próbną samochodem elektrycznym, żeby doświadczyć przyjemności jazdy takim autem. Będą mogli także zamówić nowe samochody elektryczne.

Doradcy będą dostępni na miejscu siedem dni w tygodniu, by pomóc klientom w zapoznaniu się z samochodami elektrycznymi. Z myślą o fanach nowych technologii concept-store będzie również wyposażony w zaawansowane funkcje cyfrowe, w tym jedyny tego typu konfigurator samochodów elektrycznych, który umożliwi klientom znalezienie modelu spełniającego ich codzienne potrzeby.

Nowy rodzaj salonów, zlokalizowanych w pobliżu dużych miast i wyposażonych w technologie cyfrowe, ma zapewnić nową jakość doświadczenia klienta. Jest zresztą zgodny ze zmieniającymi się oczekiwaniami klientów. Samochody elektryczne są wiodącą technologią, która zapewnia zrównoważoną mobilność dostępną dla wszystkich. Renault łączy te dwa wyzwania, proponując nowy format dystrybucji, i otwiera we współpracy ze swoim szwedzkim dystrybutorem, firmą Bilia pierwszy concept-store Electrical Vehicle Experience Center dedykowany wyłącznie samochodom elektrycznym. Sztokholm znalazł się na szczycie naszej listy ze względu na szybką ekspansję rynku samochodów elektrycznych w Szwecji oraz zaangażowanie szwedzkich władz w promocję tej technologii – dodał Zakaria Zeghari, dyrektor Renault ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży w Europie.

W przyszłości Renault planuje otworzyć podobne miejsca w innych europejskich miastach.

Krzysztof

Krzysztof; http://www.francuskie.pl
Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Solve : *
42 ⁄ 21 =