Zelektryfikowany finał UEFA Champions League

Nissan pragnął dodatkowo zelektryzować finał UEFA Champions League dostarczając wybranym kierowcom Nissana LEAF niezwykłych przeżyć w ostatnim dniu rozgrywek, oczywiście z zachowaniem dystansu społecznego.

Większość fanów nie mogła uczestniczyć w tegorocznych rozgrywkach osobiście. Dlatego Nissan zbudował kino samochodowe, w którym 50 właścicieli Nissanów LEAF mogło zaparkować na specjalnie wyznaczonych stanowiskach przed gigantycznym ekranem i cieszyć się sportowymi emocjami z zachowaniem dystansu społecznego. Pokaz odbył się w lokalizacji, o której poinformowani zostali tylko wybrani fani. Zaproszeni mogli przyjechać z osobą towarzyszącą.

Jednym z gości wydarzenia był właściciel pięciotysięcznego Nissana LEAF sprzedanego w Portugalii, a jednocześnie legenda UEFA Champions League, Nuno Gomes, który dołączył do wyjątkowego spotkania. Fani mieli również unikatową szansę zrobienia sobie zdjęcia z pucharem UEFA Champions League, zanim został on przewieziony na stadion. Wszystko przy zachowaniu niezbędnych zasad bezpieczeństwa sanitarnego.

Zakończył się szósty sezon, w którym Nissan był oficjalnym sponsorem motoryzacyjnym UEFA Champions League, największego corocznego wydarzenia sportowego.

Już po raz szósty zelektryzowaliśmy finał UEFA Champions League” – powiedział Gareth Dunsmore, wiceprezes ds. komunikacji marketingowej, mobilnych usług i doświadczenia klienta w Nissan Europe. „W tym roku wyjątkowo nam zależało, żeby było to jeszcze bardziej emocjonujące wydarzenie”.

Nigdzie indziej nie można poczuć takich emocji, jak na stadionie, ale mamy nadzieję, że udało nam się zapewnić właścicielom Nissanów LEAF jak najbardziej zbliżone sportowe przeżycia”.

Oprócz transmisji Nissan zorganizował uroczysty przejazd z pucharem UEFA Champions League przez Lizbonę do Stadionu Światła na pokładzie wyczynowego samochodu elektrycznego, Nissana LEAF NISMO RC.

Finał był pierwszym tak ważnym wydarzeniem, na którym Nissan pojawił się z nowym logiem marki zaprezentowanym zaledwie kilka tygodni temu przy okazji premiery w 100% elektrycznego crossovera Nissana Ariya. Zarówno nowe logo, jak i model Ariya były centralnym punktem atrakcji zorganizowanych przez Nissana w ubiegły weekend w Lizbonie, która została wybrana Zieloną Stolicą Europy 2020 roku.

Po ulicach Portugalii jeździ ponad 5000 Nissanów LEAF od premiery tego modelu w 2010 roku. Kierowcy samochodów elektrycznych przyczyniają się do zmniejszenia emisji CO2 o pół miliona ton każdego roku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Solve : *
29 − 26 =