#5 „Przegląd Technologiczny”: czekamy na zgłoszenia
Jak innowacje mogą pomóc miastom w dobie COVID-19? Właśnie temu poświęcony będzie #5 „Przegląd Technologiczny”, który odbędzie się 7 października. Na zgłoszenia czekamy do 1 października. Wydarzenie odbędzie się za pośrednictwem internetu.
Pandemia COVID-19 zmieniła funkcjonowanie miast. Po ogłoszeniu stanu pandemii samorządy stanęły przed nowymi wyzwaniami w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom, ochrony zdrowia, funkcjonowania urzędu i jednostek miejskich, a także wsparcia przedsiębiorstw.
Jak nowe technologie i inteligentne rozwiązania usprawniły życie w miastach w dobie koronawirusa? Jakie innowacyjne rozwiązania pozwalają przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się i skutkom COVID-19 na poziomie samorządu? Jakie obszary funkcjonowania miasta możemy ulepszyć dzięki technologiom, nie ingerując w prywatność ludzi? Jak za sprawą innowacji wspierać miasto i jego użytkowników w adaptacji do zmian? Odpowiedzi na te pytania poszukamy podczas #5 „Przeglądu Technologicznego”.
„Przeglądy Technologiczne”: spotkania samorządowców z przedsiębiorcami
„Przeglądy Technologiczne” to cykl spotkań organizowanych przez Warszawę, podczas których firmy prezentują innowacyjne, technologiczne rozwiązania przedstawicielom Urzędu m.st. Warszawy oraz reprezentantom instytucji, organizacji, funduszy inwestycyjnych, korporacji i start-upów. W spotkaniu weźmie udział m.in. sekretarz m.st. Warszawy Pan Marcin Wojdat.
Spotkania są elementem budowania platformy dialogu między środowiskiem innowacyjnych podmiotów a samorządem. Służą prezentacji pomysłów i prototypów, wymianie wiedzy, dyskusji o technologiach i perspektywach ich zastosowania w przestrzeni miasta.
#5 „Przegląd Technologiczny” – zgłoś swój udział
Do udziału w „Przeglądzie Technologicznym” zapraszamy firmy proponujące swoje rozwiązania technologiczne dla miast w następujących obszarach:
1. Bezpieczeństwo w przestrzeniach publicznych (np. wydarzenia, transport, funkcjonowanie instytucji samorządowych, w tym instytucji kultury)
2. Obsługa dla mieszkańca
3. Wdrożenia blockchainowe w usłudze publicznej
4. Organizacja pracy
5. Rozwiązania wspierające miasta i jego użytkowników
Każda firma ma 10 minut na przedstawienie swojego rozwiązania, po prezentacji następuje 5-minutowa sesja Q&A. Liczba miejsc jest ograniczona, obowiązują zapisy.
Udział należy zgłosić do 1 października za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.Firma.UM.Warszawa.pl.