APLIKACJA MINI: NOWE FUNKCJE I TREŚCI

Aplikacja MINI uruchomiona w lipcu 2020 roku jako uniwersalny interfejs umożliwia bezproblemową komunikację między smartfonem a pojazdem w ponad 46 krajach na pięciu kontynentach. Z nowej generacji aplikacji o nowoczesnym interfejsie graficznym i intuicyjnej obsłudze korzysta obecnie ponad 4 miliony użytkowników. Aplikacja MINI w dowolnej daje chwili dostęp do informacji o stanie pojazdu, opcjonalnych funkcji zdalnych, takich jak blokowanie i odblokowywanie zamka centralnego, oraz bezpośredni kontakt z partnerem serwisowym MINI. Oferuje również specjalne funkcje przeznaczone dla pojazdów elektrycznych.

Aplikacja MINI jest dostępna zarówno do systemów operacyjnych iOS, jak i Android i można ją pobrać bezpłatnie z Apple App Store lub Sklepu Google Play. Od 30.06.2021 r. aplikacja MINI Connected nie jest już dostępna i została całkowicie zastąpiona przez nową aplikację MINI.

Nowe funkcje aplikacji MINI.

Funkcja Trip Detail Enhancement umożliwia bardziej przejrzyste planowanie trasy. Jeśli po wybraniu celu podróży użytkownik kliknie „Pokaż trasę”, może teraz bezpośrednio w aplikacji MINI sprawdzić natężenie ruchu na zaplanowanej trasie, a także odległość i czas przejazdu.

Aplikacja MINI umożliwia teraz także łączenie ze starszymi pojazdami przez Bluetooth/USB i wyświetlanie stanu pojazdu (przebieg, poziom paliwa i zasięg).

Usługi bezkontaktowe związane z wizytami w serwisie:

Nowa funkcja pozwala na bezkontaktowe planowanie i rezerwację wizyt w serwisie nawet poza godzinami pracy dealerów. Aplikacja MINI przypomina o zarezerwowanej wizycie, a także oferuje możliwość płatności online. Funkcja ta jest kolejnym ważnym krokiem na drodze do rozszerzania zakresu usług bezkontaktowych (od 07/21).

Spersonalizowany film serwisowy zapewnia większą transparentność i dostarcza więcej informacji o stanie pojazdu bez konieczności obecności klienta na miejscu. Doradcy serwisowi tworzą indywidualny film z pojazdu klienta pokazujący wynik kontroli pojazdu, np. zużycie opon i klocków hamulcowych. Na podstawie filmu klient może zdecydować, jakie usługi – poza regularnym przeglądem – chciałby zlecić.

Wsparcie usług ładowania pojazdów hybrydowych plug-in i elektrycznych.

Specjalnie dla posiadaczy pojazdów zelektryfikowanych – z napędem hybrydowym plug-in lub elektrycznym – nowa aplikacja MINI pokazuje wszystkie informacje dotyczące ładowania. W klarowny i przejrzysty sposób prezentuje informacje dotyczące czynności związanych z ładowaniem, procesu ładowania, funkcji MINI Charging „Scan & Charge” oraz ustawień ładowania i klimatyzacji. Charging Management zapewnia szczegółowy przegląd bieżącego procesu ładowania (początek i czas trwania ładowania, zasięg, wstępna klimatyzacja i bieżące ustawienia pojazdu, planowany odjazd). W historii ładowania użytkownik znajdzie przegląd dotychczasowy procesów ładowania wraz z kosztami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Solve : *
13 − 4 =