Nissan LEAF drugi raz z rzędu nagrodzony w plebiscycie Fleet Awards Polska

Od momentu pojawienia się w sprzedaży, Nissan LEAF nie tylko zrewolucjonizował rynek samochodów elektrycznych, ale także regularnie otrzymuje nagrody w cenionych plebiscytach w Polsce i na świecie. Do licznych wyróżnień japoński producent może dopisać kolejne, tj. nagrodę Fleet Awards Polska 2019 wkategorii Najlepszy flotowy samochód elektryczny. Co warte podkreślenia, LEAF został doceniony po raz drugi z rzędu.

Samochody zeroemisyjne Nissana już od ponad dekady pracują na swoją renomę. LEAF, czyli najpopularniejszy „elektryk” na świecie, cieszy się zaufaniem zarówno klientów indywidualnych, jak i flotowych. Wygrana w prestiżowym plebiscycie magazynu Flota potwierdza wysoką pozycję marki na rynku.

Fleet Awards Polska to coroczny konkurs, który już od ponad dziesięciu lat nagradza najlepsze samochody, produkty i usługi flotowe. Jak podkreślają organizatorzy, plebiscyt powstał z potrzeby zewnętrznej, bezstronnej i pełnej oceny ogromu oferowanych na polskim rynku flotowym rozwiązań. Celem projektu jest wskazanie wiodących produktów dla klientów flotowych, dostępnych w portfolio polskich importerów, dealerów, producentów, dostawców i franczyzobiorców związanych z branżą motoryzacyjną.

Wyróżniony drugi rok z rzędu Nissan LEAF to pierwszy samochód zeroemisyjny, którego łączna sprzedaż na świecie przekroczyła już 400 000 egzemplarzy.

Japoński „elektryk” wyposażony jest w szereg nowoczesnych technologii, które ułatwiają użytkowanie samochodu na co dzień. Wśród najważniejszych należy z pewnością wymienić system e-Pedal, który umożliwia ruszanie, przyspieszanie, zmniejszanie prędkości oraz zatrzymywanie tylko poprzez regulowanie nacisku na pedał przyspieszania. Niezwykle pomocny jest także system ProPILOT wspierający kierowcę podczas jazdy po trasach szybkiego ruchu poprzez automatycznie regulowanie prędkości i odległości od samochodu poprzedzającego oraz utrzymujący pojazd pośrodku pasa ruchu.

„Ogromna część sprzedanych samochodów w Polsce trafia do szeroko rozumianego klienta firmowego. Dlatego też koncerny motoryzacyjne, także i nasz, przygotowując swoje oferty, mają na uwadze właśnie wymagania,jakie stawiają przed nimi menadżerowie flot. Plebiscyt Fleet Awards jest ogromną pomocą dla każdego fleet managera szukającego najlepszych rozwiązań na rynku, ponieważ laureaci mają niejako kartę przetargową w ręku w procesach przetargowych. Dlatego niezmiernie cieszy nas fakt, że po raz drugi z rzędu doceniono Nissana LEAF. W biznesie liczą się liczby takie jak koszt serwisowania, czy wartość rezydualna, a te w przypadku naszego modelu są bardzo korzystne. Wartość rezydualna dla Nissana LEAF wynosi 57,3%, znacznie wyprzedzając rynkowych konkurentów – powiedział Kamil Wieczorkowski, Fleet Manager Poland w Nissan Sales Central & Eastern Europe.

Plebiscyt Fleet Awards Polska składa się z dwóch integralnych części – głosowania internetowego (30% oceny) oraz Wielkiego Testu Flotowego (50%), który jest największą plenerową imprezą flotową przeznaczoną dla wyselekcjonowanych fleet managerów. Pierwszy etap trwa 30 dni i odbywa się poprzez specjalną platformę internetową. Tym samym głosowanie odzwierciedla zainteresowanie szerokiego grona odbiorców konkretnymi rozwiązaniami dostępnymi na rynku oraz stanowi kompendium ofert, które obecnie dostępne są na rynku. W ramach drugiego etapu 350 jurorów, fleet managerów, ocenia i porównuje ze sobą ponad 120 nominowanych pojazdów. Składową finalnej oceny stanowi także wartość rezydualna (20%).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Solve : *
34 ⁄ 17 =