Usługi cyfrowe Grupy BMW na #NEXTGen.
Cyfrowy ekosystem BMW: pierwszy pokaz myBMW.
Wszystkie usługi Grupy BMW oraz NOW razem z usługami mobilności oraz produktami zostaną zebrane razem pod tą nazwą. Produkty i usługi zostaną rozdzielone na kategorie My Car, My Life oraz My Journey tworząc dla klientów pojedynczą bramkę do łączącego wszystko portfela ofert udoskonalających mobilność osobistą. Grupa BMW przedstawi dalsze informacje dotyczące myBMW na targach samochodowych IAA Cars 2019 we Frankfurcie.
„Hej BMW, jaki jest Twój ulubiony kolor?” Rozmowy z Inteligentnym Asystentem Osobistym BMW.
Od marca 2019 roku Inteligentny Asystent Osobisty BMW jest dostępny w wielu modelach, w których zainstalowany jest System Operacyjny BMW 7.0. Odpowiadając na hasło „Hej BMW”, ta inteligentna, cyfrowa postać pomaga kierowcy, uczy się jego preferencji, zna jego ulubione ustawienia i jest ekspertem od wszystkiego co wiąże się z samochodem. Dzięki Zdalnym Aktualizacjom Oprogramowania Inteligentny Asystent Osobisty BMW nabywa nowe umiejętności przez cały czas ulepszając i rozszerzając swoje możliwości. Kolejna aktualizacja umożliwi zwykłe rozmowy oraz włączenie się w krótkie, rozrywkowe wymiany zdań.
Alexa Amazona w modelach BMW oraz MINI.
Płynna integracja Alexy Amazona dostępna jest teraz dla wielu modeli BMW oraz MINI umożliwiając klientom dostęp do wielu funkcji Alexy, z których już korzystają w domu lub poza domem jeżdżąc samochodem. Mogą zadawać jej pytania, otrzymywać prognozy pogody i informacje o ruchu drogowym, posłuchać najnowszych informacji o wydarzeniach sportowych, posłuchać muzyki z Amazon Music lub TuneIn lub posłuchać książek audio z Audible. Informacje o terminach spotkań oraz listy rzeczy do zrobienia lub zakupów też mogą być podobnie zarządzane ustnie. Ponadto, wyświetlacz w BMW lub MINI także zapewnia wizualną informację zwrotną dla wybranych treści. Alexa umożliwia klientom nawet obsługę mobilnych, inteligentnych urządzeń domowych takich, jak lampy, termostaty oraz automatyczne drzwi garażowe z ich samochodów.
Cyfrowy klucz BMW zamienia smartfony w kluczyki do samochodu.
Klucz cyfrowy eliminuje potrzebę posiadania konwencjonalnego kluczyka do samochodu. Stosując technologię komunikacji bliskiego zasięgu (NFC) pozwala, aby nowe model BMW serii 8 Coupe oraz inne modele z gamy BMW były zamykane i otwierane smartfonem. Przyłożenie smartfona do klamki w drzwiach otwiera samochód. Po wejściu do środka, samochód może zostać uruchomiony, gdy tylko telefon zostanie umieszczony w stacji bezprzewodowego ładowania lub uchwycie na telefon. Z dostępem poprzez BMW Connected, kluczem cyfrowym można opcjonalnie podzielić się z pięcioma innymi osobami. Klucz cyfrowy BMW jest obecnie dostępny dla wszystkich urządzeń Samsung Galaxy z funkcją NFC działających na systemie Android 8.0 i wyższym.
Cyfrowe usługi ładowania dla samochodów elektrycznych.
Usługi ładowania świadczone przez BMW eliminują stres związany z poszukiwaniem dostępnej stacji ładowania. Klienci mogą sprawdzić prawdopodobną dostępność określonej stacji na wybranej tracie przed rozpoczęciem podróży. Kiedy znajdą się w odległości 20 minut drogi od wybranej stacji ładowania, mogą także zarezerwować miejsce bezpośrednio z samochodu. A jeżeli samochód jest samochodem BMW z napędem hybrydowym typu plug-in, dodatkowo otrzymają wartościowe punkty bonusowe iMILES za wszystkie odcinki jazdy z napędem elektrycznym zarejestrowane w obrębie Stref eDrive BMW. Mogą one zostać następnie wymienione na dodatkowe vouchery do ładowania na wszystkich stacjach ChargeNow.
źródło: materiały prasowe BMW