ZTM Warszawa zleca remont wiaduktu metra nad Puławską
Zakres prac zakłada m.in. odtworzenie powłok antykorozyjnych konstrukcji, podwyższenie balustrad przy chodnikach służbowych, wymianę nawierzchni torowej i odtworzenie umocnienia skarp. Ponadto projektowane jest wykonanie nowych głowic pośrednich podpór pośrednich z uwagi na ich niezadowalający stan, mogący skutkować zsunięciem się łożysk wiaduktu z podpór.
Termin składania ofert mija 28 października. Jedynym kryterium wyboru jest cena. Prace mają zostać wykonane w ciągu 10 miesięcy od zawarcia umowy. Metro Warszawskie, które użytkuje bocznicę, wymaga zachowania pełnej przejezdności łącznicy i zapewnienia możliwości przejazdu pojazdów szynowych pomiędzy torami zdawczo-odbiorczymi Wyczółki i terenem STP Kabaty (np. szlifierka do torów, platforma z szynami) w określonych, trwających kilka tygodni terminach. Wystąpić też mogą utrudnienia na Puławskiej w postaci krótkotrwałych zamknięć ruchu i wprowadzenia ruchu wahadłowego.
Przetarg nieograniczony – Wykonanie remontu wiaduktu kolejowego w łącznicy kolejowej Okęcie-Kabaty nad ul. Puławską w Warszawie (PN 97/2018)
Data ogłoszenia: 09.10.2018
Termin składania ofert/wniosków: 23.10.2018 godzina: 10:00
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
- Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie remontu wiaduktu kolejowego w łącznicy kolejowej Okęcie – Kabaty nad ulicą Puławską w Warszawie.
- Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z Projektem, stanowiącym załącznik nr 1a i 1b do SIWZ oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ.
- Przedmiar Robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ ma jedynie charakter pomocniczy, ułatwiający Wykonawcy dokonanie wyceny Przedmiotu Zamówienia. W razie wątpliwości poczytuje się, że Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych Projektem.
- W ramach Przedmiotu Zamówienia Wykonawca w imieniu Zamawiającego dokona dla Przedmiotu Zamówienia zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających decyzji pozwolenia na budowę. Projekt dokumentów do dokonania zgłoszenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
- Ze względu na warunki eksploatacyjne, określone przez użytkownika metra warszawskiego – Spółkę Metro Warszawskie Sp. z o.o., przy realizacji Przedmiotu Zamówienia należy uwzględnić pełną przejezdność łącznicy kolejowej Okęcie – Kabaty i możliwość zapewnienia w przejazdu pojazdów szynowych pomiędzy torami zdawczo – odbiorczymi Wyczółki i terenem STP Kabaty (np. szlifierka do torów, platforma z szynami) w trakcie wykonywania prac w następujących terminach:
1) 05.10.2018 r. – 15.10.2018 r.
2) 10.11.2018 r – 15.11.2018 r.
3) 02.01.2019 r. – 10.01.2019 r.
4) 15.07.2019 r. – 30.08.2019 r.
5) 05.10.2019 r. – 15.10.2019 r.
6) 10.11.2019 r. – 15.11.2019 r.
7) 02.01.2020 r. – 10.01.2020 r.
- Wszystkie czynności przy realizacji Przedmiotu Zamówienia muszą być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie np. kierownika budowy.
- Ze względu na zakres Przedmiotu Zamówienia Wykonawca musi zapewnić objęcie obowiązków kierownika budowy przez osobę z uprawnieniami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej i osobę z uprawnieniami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej kolejowej, odpowiednimi do realizowanego Zamówienia.