Nowy Nissan LEAF dostępny w polskich salonach

Nissan LEAF, najlepiej sprzedający się zeroemisyjny samochód elektryczny na świecie, od dzisiaj jest już dostępny w 16 salonach Nissana w niemal wszystkich największych miastach w Polsce*. Wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania reklamowa.

Pierwsze egzemplarze nowego Nissana LEAF opuściły linię produkcyjną Nissana w brytyjskim Sunderland w grudniu 2017 roku. Najnowsza generacja zeroemisyjnego modelu cieszy się ogromną popularnością– do tej pory już ponad 19 000 klientów w Europie złożyło zamówienie na ten model, co oznacza, że średnio co 12 minut zamawiany jest kolejny egzemplarz. Pierwsze sztuki nowego Nissana LEAF właśnie trafiły do polskich salonów.

Stuprocentowo elektryczny Nissan LEAF został gruntownie zmodernizowany w stosunku do poprzedniej generacji, wprowadzając do segmentu samochodów elektrycznych zupełnie nową jakość oraz szereg innowacyjnych technologii. W nowym modelu zastosowano między innymi unikalny system e-Pedal, który umożliwia kierowcy ruszanie, przyspieszanie, zmniejszanie prędkości i zatrzymywanie samochodu tylko poprzez regulowanie nacisku na pedał przyspieszenia. Nowy Nissan LEAF jako pierwszy model w gamie europejskiej wyposażony został w ProPILOT – zaawansowany system wspomagający kierowcę podczas jazdy autostradowej lub po drogach szybkiego ruchu, automatycznie kontrolujący prędkość i odległość od pojazdu poprzedzającego, a także utrzymujący samochód pośrodku pasa ruchu. Nowością jest także ProPILOT Park – funkcja umożliwiająca autonomiczne parkowanie nowego Nissana LEAF za pomocą jednego przycisku, korzystająca z zaawansowanej technologii przetwarzania obrazu z czterech kamer o wysokiej rozdzielczości oraz sygnałów z 12 czujników ultradźwiękowych rozmieszczonych ze wszystkich stron pojazdu.

Nissan LEAF drugiej generacji jest jednym z pierwszych samochodów, przetestowanych w ramach nowego, restrykcyjnego protokołu, tzw. WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure), uzyskując w cyklu mieszanym zasięg 270 km, natomiast w warunkach wyłącznie miejskich – do 415 km na jednym ładowaniu.

„Nowoczesne technologie nowego Nissana LEAF są proste w obsłudze i intuicyjne, dzięki czemu kierowca ma niezrównaną przyjemność z jazdy. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom udało nam się połączyć funkcjonalność nowoczesnego samochodu z technologią przyjazną dla środowiska. Od dziś LEAF jest już w polskich salonach i polscy klienci nie muszą nam wierzyć na słowo – mogą sami udać się do wybranych salonów, zobaczyć oraz przetestować nowego Nissana LEAF. Przyszłość motoryzacji zaczyna się dziś!” – powiedziała Dorota Pajączkowska, PR Manager marki Nissan w Polsce.

Wyższa jakość, obniżone ceny

Jeszcze przed pojawieniem się samochodów w salonach Nissan obniżył ceny nowego elektrycznego modelu LEAF o wartość akcyzy, uprzedzając wprowadzenie w życie Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych. W wyniku zmian nowy LEAF stał się tańszy o 3,1%, a zatem jego bazowa cena to 134 691 zł brutto. Dodatkowo, przy zamówieniach złożonych do 31 marca br., każdy klient indywidualny oraz osoby prowadzące działalność gospodarczą otrzymają kartę RFID do sieci ładowarek firmy Greenway, a na niej 3100 złotych brutto. Średnio kwota ta wystarczy nawet na 2,5 roku darmowego ładowania w należących do sieci punktach, których liczba do 2020 roku wzrośnie z aktualnych 32 do blisko 200.

Oferta promocyjna obejmuje także atrakcyjne programy finansowania zakupu pojazdu zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. Przykładowo w leasingu SELECT nowy Nissan LEAF Visia 40 kWh dostępny jest już za 797 zł netto miesięcznie**.

Premierze nowego Nissana LEAF w Polsce towarzyszy intensywna kampania reklamowa, która koncentruje się przede wszystkim na nowatorskich technologiach nowego Nissana LEAF oraz aspektach Inteligentnej Mobilności Nissana. Kampania obejmie główne kanały TV, kilkanaście kanałów tematycznych oraz największe polskie portale internetowe.

Nowy Nissan LEAF otrzymał dotychczas kilkanaście prestiżowych nagród branżowych, w tym niedawny tytuł najlepszego samochodu elektrycznego w plebiscycie magazynu What Car?.

*Lista dealerów, u których dostępny jest nowy Nissan LEAF:

 

Nazwa dealera

Miasto

1

Polmotor

Szczecin

2

Polmotor

Szczecin

3

Japan Motors Jasnogórska

Kraków

4

Japan Motors Powstańców Śląskich

Kraków

5

Japan Motors

Sosnowiec

6

Japan Motors

Poznań

7

ABT Autoniss

Lublin

8

Impwar

Legnica

9

Impwar

Wrocław

10

Mazur

Wałbrzych

11

Zdunek K.M.J.

Gdańsk

12

Zaborowski

Warszawa

13

Wasilewski

Ełk

14

Vip Car

Opole

15

Mad Mobil

Rybnik

16

Nivette

Warszawa

** Wpłata początkowa 30%, okres leasingu 36 miesięcy.

Nissan w Europie

Nissan posiada jedną z najbardziej kompleksowych ofert w Europie spośród producentów samochodów pochodzących z innych kontynentów. Firma zatrudnia ponad 17 000 osób w ramach swoich lokalnych działań w zakresie projektowania, badań i rozwoju, produkcji, logistyki oraz sprzedaży i marketingu. W ubiegłym roku w zakładach Nissana w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Rosji wyprodukowano ponad 640 000 samochodów, w tym wielokrotnie nagradzane crossovery, pojazdy użytkowe oraz Nissany LEAF, najpopularniejszy samochód elektryczny na świecie. Wizja inteligentnej mobilności Nissana wyznacza kierunek prac firmy nad nowymi produktami i technologiami, a kompleksowe podejście do mobilności przyszłości określa najważniejsze decyzje firmy dotyczące sposobów zasilania pojazdów, ich prowadzenia oraz integracji ze społeczeństwem. Nissan stara się zdobyć pozycję najbardziej pożądanej marki azjatyckiej w Europie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *